سئو
페이지 정보
작성자 Opal 댓글 0건 조회 6회 작성일 24-09-03 05:01본문
ارزش بهکارگیری یکی دیگر از انواع ارزش است که همهی ما در گفتگوهای روزمره آن را بهکار میبریم. در اینجا سوال کلیدی این است که یک محصول چقدر به کار شما میآید و برای شما استفاده دارد.
واضح است که Use Value تا حد زیادی ذهنی و نسبی است و هر کس، ارزیابی متفاوتی از آن دارد.
مثلاً ممکن است کسی کیف یا کفش خود را از یک برند بسیار گرانقیمت بخرد و معتقد باشد که برای او میارزد. این بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ارزیدن میتواند به خاطر لذتی باشد که از داشتن آن محصول میبرد یا سطحی از کیفیت و طراحی که معتقد است فقط در آن برند وجود دارد و یا اینکه میخواهد با آن کیف یا کفش، به همکارانش فخر بفروشد.
به هر حال، همهی اینها از جنس ارزش بهکارگیری یا Use Value هستند.
Use Value با قیمت بیارتباط نیست؛ اما الزاماً هم از آن تأثیر نمیپذیرد (فاکتورهای بسیاری باید در کنار Use Value قرار بگیرند تا در نهایت بتوان قیمت را تعیین کرد).
ارزش مبادلهای (Exchange Value)
در انتها از شما می خواهم به تمام پولهایی که دیروز و امروز هزینه کردهاید فکر کنید. به نظر شما، بیشترین درصد ارزش افزوده را کدام تولید کننده کالا یا خدمت برای خودش ایجاد کرده بود؟ تا چه حد آن شیوه ایجاد ارزش افزوده را برای او پایدار ارزیابی میکنید؟
لطفا نظراتتان را با ما در میان بگذارید و ارزیابی های شخصی خود را ارائه دهید.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
برای به دست آوردن ترافیک، به افرادی نیاز دارید که مایل به بازدید از سایت شما باشند. برای اینکه آنها را وادار به بازدید از سایت کنید، باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند، از چه کلماتی استفاده می کنند و چه نوع محتوایی با هدف آنها مطابقت دارد. به طور خلاصه، شما به یک استراتژی کلمه کلیدی نیاز دارید. در این مقاله مبانی سئو، نگاهی کوتاه به این خواهیم داشت که استراتژی کلمات کلیدی چیست و چگونه با تحقیق کلمات کلیدی همراه است.
استراتژی کلمات کلیدی چیست؟
استراتژی کلمه کلیدی در مورد نحوه هدف قرار دادن کلمات کلیدی در حال حاضر و آینده است. این موضوع شامل هر تصمیمی است که بر اساس یافته های خود در پروژه تحقیقاتی کلمه کلیدی خود می گیرید، خواه در مورد محتوایی باشد که می خواهید بنویسید یا اینکه چگونه می خواهید نتایج را در Analytics دنبال کنید.
نکات مهم در تدوین استراتژی کلمات کلیدی
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
بهعلاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال میکنید، مدتی طول میکشد تا Google متوجه آن تغییرات در حین ورود و خزیدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی چند ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که به زمان بیشتری نیاز دارید و در این حین روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ نحو فعالیت کنید!
واضح است که Use Value تا حد زیادی ذهنی و نسبی است و هر کس، ارزیابی متفاوتی از آن دارد.
مثلاً ممکن است کسی کیف یا کفش خود را از یک برند بسیار گرانقیمت بخرد و معتقد باشد که برای او میارزد. این بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ ارزیدن میتواند به خاطر لذتی باشد که از داشتن آن محصول میبرد یا سطحی از کیفیت و طراحی که معتقد است فقط در آن برند وجود دارد و یا اینکه میخواهد با آن کیف یا کفش، به همکارانش فخر بفروشد.
به هر حال، همهی اینها از جنس ارزش بهکارگیری یا Use Value هستند.
Use Value با قیمت بیارتباط نیست؛ اما الزاماً هم از آن تأثیر نمیپذیرد (فاکتورهای بسیاری باید در کنار Use Value قرار بگیرند تا در نهایت بتوان قیمت را تعیین کرد).
ارزش مبادلهای (Exchange Value)
در انتها از شما می خواهم به تمام پولهایی که دیروز و امروز هزینه کردهاید فکر کنید. به نظر شما، بیشترین درصد ارزش افزوده را کدام تولید کننده کالا یا خدمت برای خودش ایجاد کرده بود؟ تا چه حد آن شیوه ایجاد ارزش افزوده را برای او پایدار ارزیابی میکنید؟
لطفا نظراتتان را با ما در میان بگذارید و ارزیابی های شخصی خود را ارائه دهید.
مشخص باشند (Specific)
قابل اندازهگیری باشند (Measurable)
دست یافتنی باشند (Attainable)
مرتبط باشند (Relevant)
زماندار باشند (Time based)
خدمات سئو
بهینهسازی موتور جستجو که به اختصار سئو نامیده میشود امکان دستیابی به رتبههای بالاتر در صفحه نتایج موتورهای جستجو (SERP) را محقق مینماید.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
برای به دست آوردن ترافیک، به افرادی نیاز دارید که مایل به بازدید از سایت شما باشند. برای اینکه آنها را وادار به بازدید از سایت کنید، باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند، از چه کلماتی استفاده می کنند و چه نوع محتوایی با هدف آنها مطابقت دارد. به طور خلاصه، شما به یک استراتژی کلمه کلیدی نیاز دارید. در این مقاله مبانی سئو، نگاهی کوتاه به این خواهیم داشت که استراتژی کلمات کلیدی چیست و چگونه با تحقیق کلمات کلیدی همراه است.
استراتژی کلمات کلیدی چیست؟
استراتژی کلمه کلیدی در مورد نحوه هدف قرار دادن کلمات کلیدی در حال حاضر و آینده است. این موضوع شامل هر تصمیمی است که بر اساس یافته های خود در پروژه تحقیقاتی کلمه کلیدی خود می گیرید، خواه در مورد محتوایی باشد که می خواهید بنویسید یا اینکه چگونه می خواهید نتایج را در Analytics دنبال کنید.
نکات مهم در تدوین استراتژی کلمات کلیدی
البته، در حالی که به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع جستجوها می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. همچنین به شما احساس بسیار خوبی از آنچه که در خصوص عبارت کلیدی یافته اید می دهد. آیا بخش های برجسته ای وجود دارد که بتوانید آنها را هدف قرار دهید؟ آیا آژانس دیجیتال مارکتینگ انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد ؟ آیا اهداف محلی وجود دارد؟
بهعلاوه، هر زمان که تغییر یا بهبودی را اعمال میکنید، مدتی طول میکشد تا Google متوجه آن تغییرات در حین ورود و خزیدن در صفحات شما شود. سپس، گوگل باید این تغییرات را در الگوریتم رتبه بندی پیچیده خود در نظر بگیرد. بنابراین اگر بعد از چند هفته یا حتی چند ماه نتایجی را که انتظار دارید مشاهده نکردید زیاد نگران نباشید. فقط به یاد داشته باشید که به زمان بیشتری نیاز دارید و در این حین روی بهبود هر جنبه ای از وب سایت خود به بهترین آژانس دیجیتال مارکتینگ نحو فعالیت کنید!
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.