طراحی سایت
페이지 정보
작성자 Winnie 댓글 0건 조회 9회 작성일 24-10-03 11:50본문
یکی از آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ اشتباهات رایج در طراحی وب سایت وردپرسی سایت عدم توجه به نکات مهم در مورد ثبت دامنه سایت است. سعی کنید آدرس سایت تان اسم برند، شرکت، خدمات یا محصولی باشد که سایت را برای آن ساخته اید. در این صورت برندسازی هم کرده اید. اگر اسم دامنه خیلی طولانی باشد در حافظه مخاطب باقی نمی ماند. پس بهتر است که از اسم های مخفف استفاده کنید.
۱۳- فایل های فلش
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند
در این دوره ها، دانش پژوهان آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ عضو سایت شده و برای شرکت در کلاس های آنلاین هزینه می کنند. زمان کلاس های آنلاین مشخص و اعلام شده است. کلاسهای آنلاین به صورت مجازی و لایو برگزار می شود. افراد از هر جایی که هستند می تواند به صورت آنلاین در آن ساعت وارد سایت شده و از کلاس استفاده کنند. برخی از سایتهای آموزشی تحصیلی و کنکور از این روند استفاده می کنند.
برگزاری دوره های آموزشی غیر آنلاین
هدف سایت بسیار مهم است و هویت آن را مشخص میکند. پیش از طراحی سایت آموزشی، باید بدانید دقیقا چه چیزی میخواهید آموزش دهید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ و میخواهید چگونه از سایت خود کسب درآمد داشته باشید؟
هدف شما قالب سایت شما را تعیین میکند. سبک تولید محتوا را مشخص می کند. سبک طراحی وب سایت وردپرسی، تولید محتوا، بخش بندی ها همگی بر اساس هدف شما طرح ریزی می شوند.
۲- مدیریت کاربردی
پس از آنکه صفحه سایت پیش روی مخاطب باز شد، قطعا بلافاصله به سراغ محتوا و متنی که مورد نیاز اوست میرود. حالا تصور کنید که کاربر نتواند متن را راحت بخواند. چه خواهد شد؟ قطعا با یک کلیک صفحه را میبندد. خوانایی عنصر مهمی در جذب مخاطب است. استفاده از یک فونت زیبا و در عین حال خوانا را جدی بگیرید. رنگ فونت را با توجه به رنگ صفحه به نوعی انتخاب کنید که چشم را آزار ندهد و به راحتی قابل خواندن باشد.
سایز فونت باید متناسب باشد. نه خیلی درشت و نه خیلی ریز. چون در هر دو صورت برای مخاطب جذابیتی نخواهد داشت و خواندن متن را مشکل و خسته کننده میکند. میتوانید برای اینکه چشم مخاطب کمتر خسته شود از فونت های متفاوت استفاده کنید. تیترها را بلد کنید و رنگ فونت و البته نکات مهمتر را تغییر دهید. به شما توصیه میکنم این اشتباه رایج در طراحی سایت را جدی بگیرید.
۴- هاست قدرتمند
این سایتها علاوه بر محتواهای آموزشی، چند کلاس مجازی و آنلاین نیز در برنامه کاری خود دارند.
مخاطبان اصلی طراحی وبسایت آموزشی
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ گردند.
در سایتهای دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا میشود. بک اند در این نوع از طراحی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که میتوانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایتها، سایتهای خبری و مجلهای هستند.
۱۳- فایل های فلش
صفحههایی که لینک آنها در سایتهای دیگر آمده است
صفحههای معرفی شده در پروفایلهای شبکههای اجتماعی
صفحههایی که در پیام رسانها، لینک آنها به دیگران ارسال میشود
صفحههایی که در ایمیل مارکتینگ، لینک آنها ارسال میشود
صفحههایی که از طریق پیامک به کاربران معرفی میشوند یا از
صفحههایی که از طریق اپلیکیشنهای موبایل، به کاربران معرفی میشوند
در این دوره ها، دانش پژوهان آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ عضو سایت شده و برای شرکت در کلاس های آنلاین هزینه می کنند. زمان کلاس های آنلاین مشخص و اعلام شده است. کلاسهای آنلاین به صورت مجازی و لایو برگزار می شود. افراد از هر جایی که هستند می تواند به صورت آنلاین در آن ساعت وارد سایت شده و از کلاس استفاده کنند. برخی از سایتهای آموزشی تحصیلی و کنکور از این روند استفاده می کنند.
برگزاری دوره های آموزشی غیر آنلاین
هدف سایت بسیار مهم است و هویت آن را مشخص میکند. پیش از طراحی سایت آموزشی، باید بدانید دقیقا چه چیزی میخواهید آموزش دهید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟ و میخواهید چگونه از سایت خود کسب درآمد داشته باشید؟
هدف شما قالب سایت شما را تعیین میکند. سبک تولید محتوا را مشخص می کند. سبک طراحی وب سایت وردپرسی، تولید محتوا، بخش بندی ها همگی بر اساس هدف شما طرح ریزی می شوند.
۲- مدیریت کاربردی
پس از آنکه صفحه سایت پیش روی مخاطب باز شد، قطعا بلافاصله به سراغ محتوا و متنی که مورد نیاز اوست میرود. حالا تصور کنید که کاربر نتواند متن را راحت بخواند. چه خواهد شد؟ قطعا با یک کلیک صفحه را میبندد. خوانایی عنصر مهمی در جذب مخاطب است. استفاده از یک فونت زیبا و در عین حال خوانا را جدی بگیرید. رنگ فونت را با توجه به رنگ صفحه به نوعی انتخاب کنید که چشم را آزار ندهد و به راحتی قابل خواندن باشد.
سایز فونت باید متناسب باشد. نه خیلی درشت و نه خیلی ریز. چون در هر دو صورت برای مخاطب جذابیتی نخواهد داشت و خواندن متن را مشکل و خسته کننده میکند. میتوانید برای اینکه چشم مخاطب کمتر خسته شود از فونت های متفاوت استفاده کنید. تیترها را بلد کنید و رنگ فونت و البته نکات مهمتر را تغییر دهید. به شما توصیه میکنم این اشتباه رایج در طراحی سایت را جدی بگیرید.
۴- هاست قدرتمند
این سایتها علاوه بر محتواهای آموزشی، چند کلاس مجازی و آنلاین نیز در برنامه کاری خود دارند.
مخاطبان اصلی طراحی وبسایت آموزشی
مزیت سایت شرکتی
طراحی سایت شرکتی اولین قدم برای ورود به بازارهای دیجیتال است و همهگیری استفاده از اینترنت باعث گردیده تا شرکتها مشتاق به استفاده از خدمات متنوع دنیای آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ گردند.
در سایتهای دینامیک با توجه به پویایی که دارند، هر دو بخش فرانت اند و بک اند اجرا میشود. بک اند در این نوع از طراحی سایت وظیفه پویا سازی وبسایت را بر عهده دارد. پویا بودن سایت به این معناست که تمامی محتوای سایت توسط مدیر سایت قابل تغییر باشد؛ به صورتی که میتوانید هر روز یک محتوای جدید و متغیر در سایت خود بارگذاری کنید. نمونه این نوع سایتها، سایتهای خبری و مجلهای هستند.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.