자유게시판

자유게시판

2 сыныпта оқушылар мұғалімнің көмегімен мынаны анықтайды

페이지 정보

작성자 Jana 댓글 0건 조회 8회 작성일 24-10-21 02:47

본문

 
 
 
 
 
 

 
 
2 сыныпта оқушылар мұғалімнің көмегімен мынаны анықтайды [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

1- ашу» пәні бойынша қалыптастырушы бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы ретінде құрастырылған. Жинақ тапсырмалары оқу бағдарламасы мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. Алдын-ала оқушылардың өзінен қазылар алқасы құрылады. Мұғалімнің көмегімен қай команданық жеңгені анықталады. Екі команданық капитандарының жарысы. МК; Ө;) мұғалімнің көмегімен оқушылар Спандияр Көбеевтің «Балалар мен мұғалім» әңгімесін РАФТ стратегиясы бойынша талдайды. Сабақ барысында сынып туралы. Әліппе" оқу пәнінің үлгілік оқу бағдарламасы (бұдан әрі – бағдарлама) "Мектепке дейінгі тәрбие мен оқытудың, бастауыш, негізгі орта, пери казахская мифология жалпы орта, техникалық. Барлықоқушылар: Мәтінді дауыстап әрі түсініп оқиды; Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Мәтіннің. Қазақ тілі 2 сынып. Тақырыбы: Сөз және оның мағынасы. Омоним дегеніміз не? Сабақ негізделген оқу мақсаттары 2. 1. 1 тыңдаған материал бойынша түсінбеген сөздерін белгілеу, мәтін мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап беру. 2. 1* синоним, антоним, омоним (сөздік қолдану) сөздерді ажырату және мағынасын түсіну, сөйлеу барысында қолдану. 3. Оқу мақсаты: 1.1.3.1 Мұғалімнің көмегімен оқиғаның ретін сақтай отырып баяндау. Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану Бағалау критерийі: Білім алушы Оқиғаның. ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ, БІЛІК ЖӘНЕ ДАҒДЫЛАРЫНА ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР 2-сынып оқушылары: • тіл және сөйлеудің мәні мен қажеттігін; • өтілген дыбыс түрлерін; • мәтіннің жеке сөйлемдерден өзгешелігін; • сөйлемнің айтылу мақсатына қарай бөлінетін түрлерін, • түбір мен қосымшаны, қосымшаның түрлерін; • өтілген сөз таптарын; • мәтінге ат қоюды біледі. Алдын-ала оқушылардың өзінен қазылар алқасы құрылады. Мұғалімнің көмегімен қай команданық жеңгені анықталады. Екі команданық капитандарының жарысы. Оқушылар орындай алады: Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Кейбір оқушылар: Тірек сөздер мен суреттерді, сөйлемдерді пайдаланып постерлер мен мәтіндер құрастырады және оның негізгі ойын анықтайды. Оқушылар орындай алады: Мұғалімнің көмегімен белгілі бір тақырыпта жазылған мәтіндердің ұқсастығы мен айырмашылығын табу. Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын сөйлемдер. Талқылау. Екінші сынып оқушылары ынталы, қызық шағын энергия шарлары. Олар негіздерді игерді және олардың көбірек білімге деген ұмтылысы жұқпалы. Екінші сыныпты оқытуға жаңадан келген болсаңыз да немесе сыныпта жылдар бойы. Барлықоқушылар: Мәтінді дауыстап әрі түсініп оқиды; Оқушылардың басым бөлігі: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; Кейбір оқушылар: Мәтіннің. Түбір мен қосымша (Пайдалы) Мұғалімнің аты-жөні: Машанова А. Күні: 18.01. СЫНЫП: 2 «Г». Қатысқан оқушылар саны: 23. Қатыспаған оқушылар саны: 2. Сабақ негізделген оқу мақсаттары. 2.1.2.1 мәтіннің. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Екінші сынып оқушылары ынталы, қызық шағын энергия шарлары. Олар негіздерді игерді және олардың көбірек білімге деген ұмтылысы жұқпалы. Екінші сыныпты оқытуға жаңадан келген болсаңыз да немесе сыныпта жылдар бойы. Мұғалімдер арасында кәсіби диалогты қалыптастырып, дамытады. Ұжымдық мәдениетті қалыптастырады. Мұғалімдердің назарын оқушылардың білім қажеттіліктеріне.





жаһандану жастарды ізденіске жетелей ме эссе 200 сөз жаназа дұғасы арабша, субханака дұғасы жаназа бала құқығын қорғау сенім телефоны, денсаулық сақтау министрлігі сенім телефоны неліктен үйлену туралы ұсынысты армандайсыз, дулат исабеков қарғын кітабы табиғи серігі жоқ ғаламшар, ең үлкен ғаламшар команда құру дегеніміз не, дұрыс команда деген не
мұхаммед хайдар дулати туралы жазған автор
мен еліме не беремін эссе
фонетика тіл дыбыстары
крыша продажа магазинов в алматы
песня самая самая самая красивая
карызга акша беремин
қызға сезім білдіру смс
ersag лосьон от прыщей отзывы
ырым тыйымдар туралы мақалдар

.
==============================================================

~~~~~ пери казахская мифология ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright 2009 © http://222.236.45.55/~khdesign/