тәрбие стимул реакция бекіту - алған білімді практикада қолдана білу
페이지 정보
작성자 Aleisha Beaman 댓글 0건 조회 12회 작성일 24-11-17 02:13본문
тәрбие стимул реакция бекіту - алған білімді практикада қолдана білу [Подробнее...]
Педагогикалық экспериментке сүйеніп, зерттеуші оқу-тәрбие үдерісінің тиімді жолдары мен әдіс-тәсілдерін, формаларын, мазмұнын тексере алады. Ол бихевиористердің ұсынған «стимул – реакция» үлгісін жоққа шығарып, білік, дағдымен қамтамасыз етіп, алған білімді өз мәселесін шешуде тиімді. Жүйелі тәрбие беру, оқушыларды ізденімпаздыққа тәрбиелей отырып, өз бетінше білім алу жұмыстарына жұмылдыра білу – бастауыш оқыту сатысының басты. Білім мен дағдыны практикада қолдану. Білімді жан–жақты меңгеру, оны практикада қолдануды қажет етеді. Білім мен дағдының сапасы мен нәтижесінің көрсеткіші практика. 1 – кесте Оқушыларды Оқыту, тәрбие- леу мен дамы- туды үштасты- РУ Оқу~тәрбие процесін са- палы ұтым- ДЫ, ТИІМДІ ұйымдасты- РУ Оқытудың белсенді әдістерін. Тәрбие «стимул-реакция-бекіту» схемасы бойынша дамиды деп қарастыратын шетелдік педагогикалық концепция: 1) Неотомизм. Тәрбие технологиясы тәрбие жұмысындағы кәсіптік шеберліктің элементі. ТӘРБИЕ ТЕХНОЛОГИЯСЫ ТӘРБИЕ ЖҰМЫСЫНДАҒЫ КӘСІПТІК ШЕБЕРЛІКТІҢ ЭЛЕМЕНТІ. Орындаған: Балтабекова К.М. Тексерген:Сулейменова З.Е. Тәрбие «стимул-реакция-бекіту» схемасы бойынша дамиды деп қарастыратын шетелдік педагогикалық концепция: 1) Неотомизм. Оқушылардың психологиядан алған теориялық білімін практикада қолдана білу іскерлігін, оқу – тәрбие жұмысына баланың жеке басының қалыптасу процесіне бақылау жүргізе білу, бақылау. Тәрбие- бұл тұлғаны қалыптастыруға мақсатты бағытталған үдеріс. Жаратылыстану пәндерінің сабақта тәрбие беруде маңызы мен рөлі жоғары. I. Бастауыш сыныпта бекіту сабақтарын өткізудің теориялық негіздері Сабақ шығармашылық акг. Ол мүғалімнен де, оқушыдан да дене ақыл-ой, сезімдік күш-жігер жұмсауды талап етеді. Көзін жеткізіп отыру – білімнің өмірмен байланыстылығын; үшінші, оқушылардың күнделікті алған білімін практикада қолдана білу дағдысын қалыптастырып. Білімді, іскерлікті және дағдыны бекіту және жетілдіру; білімді, іскерлікті және дағдыны практикада қолдана білу; оқушылардың жетістіктерін талдау, білімін, іскерлігін және дағдысын. Тәрбие әдістеріне жатады. Ж: Әңгімелесу • Тәрбие әдістері. Ж:тәрбие мақсатына жету жолы. • Тәрбие әдістерін таңдап алуды мына факторлар анықтайды. Ж: тәрбие мазмұны. Тәрбие стимул реакция бекіту, алған білімді практикада қолдана білу Оқушылардың оқу мотивациясын көтеру мәселесі бойынша ұсыныстар: Тұрақты танымдық қызығушылықты қалыптастыру: қызықтырып оқыту, оқу материалының.
массажный аппарат для ног, массажер для ног корея аутизммен ауырған атақты адамдар, аутизм спектрінің бұзылуы радиесс в алматы цена, радиесс отзывы
алып хромосомалар, диплоидты хромосомалар жиынтығы аналитик вакансии астана, аналитик данных пункт приема цветного металла рядом со мной, прием металла іштің төмен түсуі фото, 39 апта толғақ белгілері батыс түрік қағанатындағы қара бұдын сөзінің мағынасы, түрік қағанатының негізін қалаушы
шашыратқыш линза кескіні
мамандар тізімі қыздарға
қос үкімет деген не
хан шатыр до скольки работает
әкімшілік құқық қайнар көздері
.
==============================================================
~~~~~ білім ленд кіру қазақша ~~~~~
==============================================================
.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.