자유게시판

자유게시판

минералды тыңайтқыштар - минералды тыңайтқыштардың топыраққа әсері

페이지 정보

작성자 Will 댓글 0건 조회 31회 작성일 24-06-20 19:03

본문

 
 
 
 
 
 
th?q=минералды+тыңайтқыштар+минералды+тыңайтқыштардың+топыраққа+әсері
 
 
минералды тыңайтқыштар - минералды тыңайтқыштардың топыраққа әсері [Подробнее...]
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

10 Share 1.2K views 2 years ago Минералды тыңайтқыштар құрамында өсімдікке қажет элементтері бар бейорганикалық заттар. Минералды тыңайтқыштар топырақтың құнарлылығы мен ауыл шауашылығы. Минералды тыңайтқыштар. № 8 көрсетілім «Минералды тыңайтқыштар. Химия, 9 сынып, дидактикалық материал. ᐈ. Минералды тыңайтқыштар – топырақ құнарлығын сақтап, жоғары өнім алуда шешуші рөл атқарады. Сондықтан да жөғары өнім алғымыз келсе, топырақ пен өсімдікті. Минералды тыңайтқыштар олардың агрохимиялық мәні, қоректік заттардың мөлшері мен түрлері, топырақ суларындағы ерігіштігі, ұрықтандырылған топырақтарға физиологиялық әсері және т. б. Күрделі тыңайтқыштардың аталған топтарынан басқа, бірнеше көп, мысалы, көп функционалды тыңайтқыштар бар. Негізгі элементтерден басқа, оларда әр түрлі микроэлементтер мен биостимуляторлар бар. Бұл заттар әдетте иммунитетті күшейтетін әсерге ие және өсімдіктің өсуін арттырады. Минералды тыңайтқыштардың құрамында топырақ құнарлылыгын арттыруга қажетті элементтер бар, сондықтан олар ауыл шаруашылық дақылдарынан жоғары.

Минералды тыңайтқыштар, минералды тыңайтқыштардың топыраққа әсері

Минералды тыңайтқыштар құрамында өсімдікке қажет элементтері бар бейорганикалық заттар. Минералды тыңайтқыштар топырақтың құнарлылығы мен ауыл шауашылығы дақылдарының өнімі мен сапасын арттыру үшін. Көктемде топырақтағы азоттың қорын және азотты тыңайтқыштарды қолдануға қажеттілікті дұрыс бағалау үшін топырақта азоттың мөлшеріне қандай факторлар әсер. Тыңайтқыштар — құрамында қоректік элементтер болатын заттар. Өсімдіктердің толық, өсіп-жетілуіне қажет элементті қоректік элемент дейді. Азот тыңайтқыштары минералды және органикалық. Минералды тыңайтқыштар тікелей және жанама әсер ететін тыңайтқыштар болып бөлінеді. Тікелей әсер ететін Минералды тыңайтқыштардың құрамында өсімдіктерге тікелей қорек болатын N, P, K, Mg. Нитрат ты тыңайтқыштар: натри й және кальци й селитр алары. Нитратты тыңайтқыштарды үздіксіз қолдану кейде топырақтың сілтіленуіне әкеліп соғады. Оларды барлық топыраққа егу алдында. Күрделі тыңайтқыштардың аталған топтарынан басқа, бірнеше көп, мысалы, көп функционалды тыңайтқыштар бар. Негізгі элементтерден басқа, оларда әр түрлі микроэлементтер мен биостимуляторлар бар. Бұл заттар әдетте иммунитетті күшейтетін әсерге ие және өсімдіктің өсуін арттырады. Минералдық тыңайтқыштарды пайдалану интенсивті егіншіліктің бөлінбес құрамды бөлігі. Ғалымдардың есептеулері бойынша минералдық тыңайтқыштарды қолданудың пайдалы әсері болуы үшін олардың дүниежүзілік пайдалану мөлшері шамамен бір адамға шаққанда жылына 90 кг болуы керек. Бұл үшін тыңайтқыштардың өндірісі жылына 450— 500 млн. т. болуы қажет. Қазіргі кездегі дүние жү-зіндегі тыңайтқыштар өндірісі шамамен жылына 200—220 млн. т. немесе адам басына шаққанда жылына 35—40-ы құрайды. Тыңайтқыштарды қолдануды өндірілетін ауыл шаруашылық өнімінің бірлігіне жұмсалатын энергияның арту заңының көрінісі ретінде қарастыруға болады. Минералды тыңайтқыштар – құрамында өсімдікке қажет элементтері бар бейорганикалық заттар. Минералды тыңайтқыштар топырақтың құнарлылығы мен ауыл шауашылығы дақылдарының өнімі мен. Сонымен қатар, тыңайтқыштар топыраққа күшті әсер етеді: топырақ ерітіндісінің Минералды тыңайтқыштар, қара топырақ аймағының аса ылғалданған батыс. Минералды тыңайтқыштар. 9 сынып. МЕКТЕП OnLine ХИМИЯ. 133K subscribers. Subscribe. 118. 5.6K views 2 years ago Химия. 9 сынып. #минералдар.



философия пәні мен әдісі [Читать далее...]

Философияны оның нақты "объектілеріне" сәйкес үш бөлікке бөлуге болады: қызмет объектісі, қызмет субъектісі және іс-әрекеттің өзі, оның әдістері мен құралдары. Осы классификацияға сәйкес философия пәні де үш бөлікке бөлінеді: 1. Әлемнің табиғаты мен мәнін зерттеу кезінде объективті шындыққа, әлемнің жалпы идеясына, оның категориялық құрылымына, оның өмір сүру және даму принциптеріне назар аударылады. Алайда, әлемді адам әр түрлі жолмен қабылдай алады: мәңгі өмір сүру ретінде, өзі, адам мен қоғамға қарамастан немесе белгілі бір идеяны жүзеге асыру нәтижесінде пайда болған шындық ретінде. Философия пәні: ұғымы мен мазмұны: Философияның сұқбаттық сипаты және эвристикалық мүмкіндіктері: Философияның пәні мен әдісі: Философия. Философияның пәні, бағыттары мен әдістері. 2. Ежелгі Шығыс және Антикалық философиясы. 3. Батыс Еуропалық және Араб- мұсылмандық ортағасырлық философия. 4. Ренессанстық және Жаңа заман философия. 5. Ресейлік контекстегі Орыс философиясы. 6. Қазақ философиясы. 7. Кеңестік дәуірдегі Маркстік философия. 8. Қазіргі заманғы Батыс Еуропа философиясы. Философияны оның нақты "объектілеріне" сәйкес үш бөлікке бөлуге болады: қызмет объектісі, қызмет субъектісі және іс-әрекеттің өзі, оның әдістері мен құралдары. Осы классификацияға сәйкес философия пәні де үш бөлікке бөлінеді: 1. Әлемнің табиғаты мен мәнін зерттеу кезінде объективті шындыққа, әлемнің жалпы идеясына, оның категориялық құрылымына, оның өмір сүру және даму принциптеріне назар аударылады. Алайда, әлемді адам әр түрлі жолмен қабылдай алады: мәңгі өмір сүру ретінде, өзі, адам мен қоғамға қарамастан немесе белгілі бір идеяны жүзеге асыру нәтижесінде пайда болған шындық ретінде. Философия пәні, әдістері және қызметтері. пәні және қызметі. fФилософия пәні, әдістері және қызметтері. сүю мағынасын береді. әмбебап ілім, ойлау туралы. 3.Философия(б.д.д.6-5ғғ) Үндiстанда,Қытайда,Мысырда,Грек елiнде пайда болды.Бұл терминды алғашқы қолданған антик философы,математигi Пифагор,ол оны «даналыққа құштарлық» деп түсiндi. Сонымен, философияны «даналық» түсiнiгiмен байланыстырар болсақ, онда бұл сонғы ұғым «бiлiмнiң жоғары синтезi», белгiлi бiр нәрсе туралы «толық жетiлген бiлiм» деген мағынаны бiлдiредi.Демек, философия осындай бiлiмге деген құштарлық,ал бұл даналықтың объектi-менiң өзiмнен тыс табиғат және адамзат әлемi, сонымен қатар, өзiм және феномен ретiндегi бiлiмнiң өзi(антика дәуiрiнде философия бiлiмге ұмтылуды, таза да тұнық Ақиқатқа жетудi бiлдiрдi).Философияның бастапқы негiздерi мифология. Философия — жалпы және фундаменталды сауалдар туралы зерттеу болып, ол болмыс, болу, білім, құндылық, ақыл, зерде және тіл секілді өзекті проблемаларға бағытталады. Мұндай сауалдар көбінесе зерттелуді, немесе шешілуді күткен проблемалар ретінде ортаға қойылады. "Философия" термині алғаш Пифагордан (бзд. 570 495 жж) басталған болуы мүмкін. Философиялық әдістерге сауал, сыни пікірталас, ақылды аргумент және жүйелі пайымдау қатарлылар жатады. Философияның пәні мен әдісі Лекция жоспары: 1. Философия және дүниетаным 2. Дүниенің ғылыми, философиялық, діни бейнелері 3. Мифология, дін және. Пәнді оқыту процесінде қолданылатын оқыту әдістері мен технологиялары: үшін «Философия» жалпы білім беру пәнінің үлгілік оқу бағдарламасының мазмұны осы. Философияны оның нақты "объектілеріне" сәйкес үш бөлікке бөлуге болады: қызмет объектісі, қызмет субъектісі және іс-әрекеттің өзі, оның әдістері мен құралдары. Осы классификацияға сәйкес философия пәні де үш бөлікке бөлінеді: 1. Әлемнің табиғаты мен мәнін зерттеу кезінде объективті шындыққа, әлемнің жалпы идеясына, оның категориялық құрылымына, оның өмір сүру және даму принциптеріне назар аударылады. Алайда, әлемді адам әр түрлі жолмен қабылдай алады: мәңгі өмір сүру ретінде, өзі, адам мен қоғамға қарамастан немесе белгілі бір идеяны жүзеге асыру нәтижесінде пайда болған шындық ретінде. Философия пәні. 2. философиялық білімнің құрылымы. 3. философияның әдістері. 4. дүниетаным және оның түрлері – мифологиялық, діни, философиялық. 5. философияның негізгі сұрағы. 6. философияның бағыттары –материализм және идеализм. 7. философияның міндеттері (функциялары). Сөж бен соөж-ге тапсырма (түпнұсқалар). Ұсынылатын әдебиет. 3. 1. философия пәні. Философия пәні, әдістері және қызметтері. пәні және қызметі. fФилософия пәні, әдістері және қызметтері. сүю мағынасын береді. әмбебап ілім, ойлау туралы. Философия пәні. 2. философиялық білімнің құрылымы. 3. философияның әдістері. 4. дүниетаным және оның түрлері – мифологиялық, діни, философиялық. 5. философияның негізгі сұрағы. 6. философияның бағыттары –материализм және идеализм. 7. философияның міндеттері (функциялары). Сөж бен соөж-ге тапсырма (түпнұсқалар). Ұсынылатын әдебиет. 3. 1. философия пәні. Философия адамның дүниеде болуының көптүрлі формалары мен жолдарын, сол формалар мен жолдардың ең алдымен мәнділігі мен мәндігін айқындау, сол мәндерді адам көңіл күйінде, жан толғанысында игеріп, әркімнің жеке басының өзіндік рухани ырзығы етудің түрі, соны жасаудағы рухани қызмет. Freepapers Вход Помощь Заказать работу Главная Философия. Философия пәні. 2. философиялық білімнің құрылымы. 3. философияның әдістері. 4. дүниетаным және оның түрлері – мифологиялық, діни, философиялық. 5. философияның негізгі сұрағы. 6. философияның бағыттары –материализм және идеализм. 7. философияның міндеттері (функциялары). Сөж бен соөж-ге тапсырма (түпнұсқалар). Ұсынылатын әдебиет. 3. 1. философия пәні. Пәні материя мен үздіксіз қозғалыста және өзгерісте болатын сезімдік заттар болса, "бірінші философия" – метафизиканың қарастыратын.


где взять qr-код для esim
жас отан жастар рухы
елорданың басты символы
тайский бат к тенге
биметаллические радиаторы цена алматы

.
==============================================================

~~~~~ ұлт зиялылары көздеген мақсаттарына жете алдыма эссе ~~~~~

==============================================================
.

댓글목록

등록된 댓글이 없습니다.

Copyright 2009 © http://222.236.45.55/~khdesign/