طراحی سایت خبری
페이지 정보
작성자 Margarette Mara… 댓글 0건 조회 6회 작성일 24-09-02 19:26본문
تا digi ding حالا به این فکر کردهاید که چرا گوگل در یک کلمه کلیدی یکسان، سایتی را در رتبه اول نتایج و یک سایت دیگر را در رتبه مثلا ۱۵ام قرار میدهد؟ به کمک همین پارامترها که تعدادشان هم کم نیست، سایت مورد نظر بررسی شده و در لیست نتایج به ترتیب نشان داده میشود.
تصور کنید میخواهید یک فروشگاه فیزیکی کیف زنانه راهاندازی کنید. اگر بهترین کفشهای دنیا را بخرید، اگر بهترین فروشندههای دنیا را استخدام کنید. اگر بهترین و لوکسترین دکوراسیون را انتخاب کنید، اگر قیمتهای فوق العادهای برای محصولات مشخص کنید، اگر در همه چیز بهترین باشید اما مغازه شما وسط یک بیابان بی آب و علف باشد، به نظرتان کسی هوس میکند از شما خرید کند؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
لینک بیلدینگ تا حدودی بدنام شده است چون فعالیت های بیش از اندازه و غیر اصولی بک لینک گرفتن از سایت های دیگر برای کسب رتبه های بالاتر منجر به سوء استفاده از این موضوع شده است. برخی از سئوکاران پیوندهایی از سایت هایی دریافت می کنند که هیچ ارتباط موضوعی با سایت خودشان ندارد و البته در برخی موارد دیگر، لینک هایی را از سایت های مختلف نیز خریداری می کنند.
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
این شهرت بد لینک بیلدینگ بدلیل فعالیت شرکتهایی است که کمی بیش از حد مشتاق به انجام تکنیکهای لینکسازی غیرمرتبط بودند و البته توسط گوگل نیز جریمه شدند. ولی آیا این موضوع به این معنی است که شما اصلا نباید لینک بیلدینگ انجام دهید؟ البته که نه! ایجاد لینک به خودی خود چیز بدی نیست. اگر این کار را به درستی انجام دهید، از تمام مزایایی که لینک سازی به شما ارائه می دهد بهره مند خواهید شد.
دستیابی به ارتباط در لینک بیلدینگ
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو سئو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند سئو که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
تصور کنید میخواهید یک فروشگاه فیزیکی کیف زنانه راهاندازی کنید. اگر بهترین کفشهای دنیا را بخرید، اگر بهترین فروشندههای دنیا را استخدام کنید. اگر بهترین و لوکسترین دکوراسیون را انتخاب کنید، اگر قیمتهای فوق العادهای برای محصولات مشخص کنید، اگر در همه چیز بهترین باشید اما مغازه شما وسط یک بیابان بی آب و علف باشد، به نظرتان کسی هوس میکند از شما خرید کند؟
آژانس دیجیتال مارکتینگ دیجی دینگ ارائه دهنده خدمات طراحی وبسایت و اپلیکیشن، دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی، سئو و کمپین تبلیغاتی، طراحی گرافیک و رابط کاربری و تجربه کاربری است.
چرا کمپین سئو ؟
کمپین سئو شامل مجموعه فعالیتها و برنامههایی است که بمنظور بهبود و ارتقای رتبه سایت در موتورهای جستجو انجام میگیرد.
لینک بیلدینگ تا حدودی بدنام شده است چون فعالیت های بیش از اندازه و غیر اصولی بک لینک گرفتن از سایت های دیگر برای کسب رتبه های بالاتر منجر به سوء استفاده از این موضوع شده است. برخی از سئوکاران پیوندهایی از سایت هایی دریافت می کنند که هیچ ارتباط موضوعی با سایت خودشان ندارد و البته در برخی موارد دیگر، لینک هایی را از سایت های مختلف نیز خریداری می کنند.
با افزایش لینک سازی های مبهم به تدریج موتورهای جستجو آلوده شدند و به همین دلیل گوگل شروع به اعمال جریمه برای شرکت هایی کرد که لینک ها را خریداری کرده بودند و یا از لینک های وب سایت های غیر مرتبط استفاده می کردند ( به روز رسانی الگوریتم پنگوئن گوگل در این مورد بود).
این شهرت بد لینک بیلدینگ بدلیل فعالیت شرکتهایی است که کمی بیش از حد مشتاق به انجام تکنیکهای لینکسازی غیرمرتبط بودند و البته توسط گوگل نیز جریمه شدند. ولی آیا این موضوع به این معنی است که شما اصلا نباید لینک بیلدینگ انجام دهید؟ البته که نه! ایجاد لینک به خودی خود چیز بدی نیست. اگر این کار را به درستی انجام دهید، از تمام مزایایی که لینک سازی به شما ارائه می دهد بهره مند خواهید شد.
دستیابی به ارتباط در لینک بیلدینگ
هدف سایت خبری
گسترش سریع اخبار روز دنیا، آرشیو اخبار برای اطلاعرسانی به افراد، چگونگی نمایش اخبار و نحوه آرشیو سئو اخبار اصلیترین هدف سایت خبری بشمار میآید.
سئوکار کلاه سفید کسی است که از تکنیکها و روشهای مورد اعتماد موتور جستجو استفاده میکند. با اینکه گوگل نزدیک به ۲۰۰ فاکتور برای رتبهبندیها سایتها دارد، اما در انتشار اخبار و تکنیکهای خود بسیار محتاطانه عمل میکند. کسی در دنیای بیرون نمیتواند ادعا کند سئو که زیر و بم رتبهبندی گوگل را میداند. اصلا اینطور نیست و به همین خاطر چیزی به اسم سئو تضمینی وجود ندارد.
در واقع گوگل یک سری اطلاعات کلی برای وبمسترها قرار داده تا سایت خودشان را بهینه کنند. بقیه روشها حاصل تجربه و آزمون و خطا فعالان این حوزه است. در همین گزارشهایی که گوگل منتشر میکند بعضی از تکنیکها در سئو سایت به شدت نفع شدهاند. مثل لینکسازی اسپم و تولید محتوای بیکیفیت و تکراری. گاهی هم مدیران سایت را تشویق به انجام کارهایی میکند. مثلا تولید محتوای تازه (Fresh Content) و باکیفیت. لینکگیری به صورت طبیعی و پرهیز از لینک سازی. بهینهسازی سایت برای موبایل و غیره.
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.